Re: crystal brite do wstępnej obróbki grafiki?

Autor: Piotr Żebrowski <piotrzebrowski_at_onet.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 18:23:52 MET DST

Jarosław Grabek <jarek.grabek@gmail.com> zechciał[a] wyrazić opinię:
> Witajcie.
> Sposób pracy wymusił na mnie wstępne przygotowywanie zdjęć w photoshopie
> na laptopie.
> Oglądałem ostatnio matryce w technologii crystal brite i musze przyznać,
> że różnica do standardowych matryc jest znaczna (w końcu czarne jest
> czarne). Niestety nie miałem możliwości dłuższego pobawienia się tą
> zabawką. Czy ktoś z Was pracuje na takiej matrycy? Jak to wygląda w
> różnych warunkach (na słońcu). Jak wygląda kwestia kalibrowania kolorów?
> Poddaje się łatwo, czy trzeba powalczyć? Czy jest możliwość szerszej
> [...]

pracuje - a raczej uzywa...

zapomnij .. matryce laptopa nawet crystal brite IMO nie nadaja sie do pracy
z kolorem.. do skladu itp oczywiscie tak cos tam widac.. ale nie zaryzykuje
robienia na tym koloru

jak 2 monitor oczywiscie jak najbardziej.. bo co to za praca na malej
szparce laptopa

sprawdzone organoleptycznie na acer aspire 5024 z 15.4 crystal brite wlasnie