crystal brite do wstępnej obróbki grafiki?

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Sat 20 May 2006 - 12:06:17 MET DST

Witajcie.
Sposób pracy wymusił na mnie wstępne przygotowywanie zdjęć w photoshopie na
laptopie.
Oglądałem ostatnio matryce w technologii crystal brite i musze przyznać, że
różnica do standardowych matryc jest znaczna (w końcu czarne jest czarne).
Niestety nie miałem możliwości dłuższego pobawienia się tą zabawką.

Czy ktoś z Was pracuje na takiej matrycy? Jak to wygląda w różnych
warunkach (na słońcu). Jak wygląda kwestia kalibrowania kolorów? Poddaje
się łatwo, czy trzeba powalczyć? Czy jest możliwość szerszej regulacji
kontrastu?

Będę wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia i komentarze.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie