Re: 2 dobre, szybkie dyski do postawienia na raid ?

Autor: Sekator <brak_at_maila.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 18:07:46 MET DST

Użytkownik "uC" <uC@blabla.bla> napisał w wiadomości
news:e4n9g4$s8p$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Byc moze dla celow zabawowych mozesz ryzykowac, ja do pracy niestety nie
> (zwlaszcza jak rozlecial mi sie kilka lat temu RAID0). Dyski niestety sie
> psuja, dystrybutorzy nimi rzucaja, sa modele niedorobione, pojawiaja sie
> bad sektory, przegrzewaja sie, dostaje sie kurz itp, itd wiec przy
> RAIDzie0 sam sie podkladasz.
> Z RAID0 nie jest tak samo, prawdopodobienstwo awarii jest N razy wieksze,
> gdzie N to liczba dyskow i nikt tego nie zmieni.
> Robienie backupu nie ma tu nic do rzeczy. Nalezy go robic bez wzgledu na
> konfiguracje dyskow.

Nie mam zamiaru się z Tobą kłócić, Ty wiesz swoje ja swoje...
A taka fortecę na dane to robiłbym tylko gdyby od tego zależało moje życie
albo byłyby to naprawdę cenne informacje...

A co do Twojego systemu z wieloma trudnymi w konfiguracji aplikacjami (o
którym wspominałeś w innym poście) to istnieje takie coś jak GHOST,
zapuścisz duszka, zgrasz wszystko na DVD i w 15 minut od nowa postawisz ten
super skomplikowany system tak jak było i z ustawieniami jakie tylko chcesz
:-)

--
Pozdrawiam, Sekator.