Re: z serii upgradeowac czy caly nowy zestaw.

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 22:49:00 MET DST

sun <sun@onet.com> napisał(a):

> "KaNo " <fluor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

> Nie potrafi! udaje sie gto tylko w bardzo specyficznych sytuacjach. Matlab
> "by default" jest jednowatkowy.

Sadzilem, ze potrafi, sam uzywam MathCada. Moze nastepna wersja 64b, bedzie
to potrafila (chyba jest juz beta)?

> Pojawia sie ale zanim nowa platforma zostanie sprawdzona i dojdzie do nas
> nalezaloby poczekac ze 6 miesiecy. Ja bym nigdy nie kupowal czegos bardzo
> nowego co wlasnie weszlo na rynek.

Pisalem o wersjach istniejacych juz plyt 975X (plyta Intela juz jest).
Zapowiada to Gigabyte i MSI, mysle ze to samo zrobia inni np. Asus. Jedyna
roznica to nowa specyfikacja zasilania Conroe. Sa nawet spekulacje, ze
obecne plyty z nowym BIOS-em beda mogly obslugiwac ten procesor.
Pozdrowienia.