Re: z serii upgradeowac czy caly nowy zestaw.

Autor: sun <sun_at_onet.com>
Data: Sat 13 May 2006 - 09:26:55 MET DST

"KaNo " <fluor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:e4330s$lr7$1@inews.gazeta.pl...

> Jest to troche wieksza inwestycja, ale ma pare zalet. Pracujesz z
> MatLabem, a
> on potrafi wykorzystac dwa jadra i zmiana w szybkosci bedzie rzeczywiscie
> duza.

Nie potrafi! udaje sie gto tylko w bardzo specyficznych sytuacjach. Matlab
"by default" jest jednowatkowy.

>Warto poczekac z kupnem plyty pod D 805, bo mniej wiecej za miesiac
> maja sie pojawic wersje plyt na 975X obslugujace juz Conroe.

Pojawia sie ale zanim nowa platforma zostanie sprawdzona i dojdzie do nas
nalezaloby poczekac ze 6 miesiecy. Ja bym nigdy nie kupowal czegos bardzo
nowego co wlasnie weszlo na rynek.

pozdrawiam
sun