Re: Radeon x550 i tvout

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 22:40:44 MET DST

d4rqu napisał(a):
> Aha ok. A do przerzucania na ekrany to sluzy program hydravision?

Nie koniecznie. Bez niego można się obejść. Ma kilka bardzo przydatnych
rzeczy i jedną paskudną wadę. Gryzie się z Windows(Total)Commanderem.
Bez tych bajerów z hydra potrafię się obejść. Rozciąganie po każdym
otwarciu TC jest (jak dla mnie) nie do przyjęcia. Nie wiem czy to wina
Ati czy Ghislera. Odpuściłem hydrę.