Re: Partycja NTFS/FAT32/FAT32

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 22:50:20 MET DST

theart@o2.pl napisał(a):
> W PM8 ta opcja istnieje, tyle ze robiac Apply program wyswietla
> krzykacza cos o unmount partition necessary czy jakos, pozniej leci z
> postepem dalej nagle sie zatrzymuje wypisujac ze zbyt duzo klopotow czy
> cos.
>
> JoteR nie miej mnie za idiote ;). Oczywiscie ze najpierw zmniejszylem
> FATy. Jak przenies swap oraz profil na inna partycje bo nie kumam.
>
> Krzysztofie zainstalowalem BootIta, podpowie mi ktos jak przegrac
> zmontowany obraz na CD.

Nie zadziała na partycji systemowej ja masz utworzone 4 partycje na
dysku (i to obojętnie czy FAT czy NTFS). Po prostu systemowej nie można
przesunąć z pod windy. PM w tym wypadku robi specjalną (tylko na czas
działania) partycję startową z której po resecie staruje i przesuwa
(rozszerza) partycję startową. Ograniczenie systemu powoduje, że jak
masz już 4 partycje nie jest w stanie jej utworzyć.