Re: z serii upgradeowac czy caly nowy zestaw.

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 00:42:36 MET DST

Maciej Max Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAN.wiedzmin.org> napisał(a):

> Użytkownik Marcin Kocur napisał:
>
> [cut]
>
> Zapomnialem dodac, ze jak otwieram strony z przegladarka zdjec
> pixelviewer to nie mam co myslec o odpaleniu w tym czasie Excela, juz
> nie mowiac o Matlabie, wiec wydaje mi sie, ze jednak proc przy slaby ciut ;)

Jezeli masz zaciecie do podkrecania to obecnie najlepszym zestawem jest
opisany przez THG:
http://www.tomshardware.com/2006/05/10/dual_41_ghz_cores/
Jest to troche wieksza inwestycja, ale ma pare zalet. Pracujesz z MatLabem, a
on potrafi wykorzystac dwa jadra i zmiana w szybkosci bedzie rzeczywiscie
duza. Warto poczekac z kupnem plyty pod D 805, bo mniej wiecej za miesiac
maja sie pojawic wersje plyt na 975X obslugujace juz Conroe. Bedzie to wiec
inwestycja przyszlosciowa. Teraz mozesz jeszcze po rozsadnej cenie sprzedac
swoj sprzet, im dalej tym bedzie trudniej po przestawieniu sie AMD na M2 i
DDR2, a do tego wymianie AGP na PCI-E.
Pozdrowienia.