Dysk twardy :-(

Autor: <dobry_pd_at_yahoo.com>
Data: Sat 13 May 2006 - 09:15:44 MET DST

Obawiam sie ze mój sagate 20Gb jest zepsuty ... ale jako ostatnia
deska ratunku jest ta grópa :-) otóz gdy wlaczam kompa wlacza
sie baaaaardzo dlugo wkoncu pisze (tak jak ma pisac gdy nie ma
systemu) a gdy go odpalam np z plytki wina to tego dysku nie widzi
(chodz sam dysk pracuje) bios tak samo. dysk pare razu ( przed tym
jak to sie dzialo) szumil i to calkiem glosno... wtedy komputer
sie zacinal ale jak go zresetowalem to bylo wszystko OK. czy to
juz koniec czy nie... ten dysk mi sie przydawal jako duuuza
dyskietka :-) wiec wolalbym nie wydawaqc forsy na nowy