Kolorowe drukarki laserowe

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 21:22:09 MET DST

Czesc

Przejrzalem oferty sklepow i widze, ze w zakresie 950 - 1300 zl mozna
wybierac sposrod 4 - 5 modeli kolorowych drukarek laserowych. Mam pytanie
do uzytkownikow takich urzadzen: jak wypada jakosc kolorowych wydrukow na
papierze zwyklym i foto (jesli obsluguja) w porownaniu z popularnymi
atramentowkami z klasy cenowej 400 - 600 zl?

Jak sie ksztaltuja koszty eksploatacji w porownaniu z atramentowkami? Czy
tez jest taka roznica in plus, jak w przypadku laserow cz-b?

Pytam tylko i wylacznie o drukarki z podanego przeze mnie zakresu cenowego.
W archiwum za wiele o tym nie ma.

--
pozdrawiam,
Maciek