Re: Kolorowe drukarki laserowe

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 21:33:31 MET DST

> Przejrzalem oferty sklepow i widze, ze w zakresie 950 - 1300 zl mozna
> wybierac sposrod 4 - 5 modeli kolorowych drukarek laserowych. Mam pytanie
> do uzytkownikow takich urzadzen: jak wypada jakosc kolorowych wydrukow na
> papierze zwyklym i foto (jesli obsluguja) w porownaniu z popularnymi
> atramentowkami z klasy cenowej 400 - 600 zl?
>
> Jak sie ksztaltuja koszty eksploatacji w porownaniu z atramentowkami? Czy
> tez jest taka roznica in plus, jak w przypadku laserow cz-b?
>
> Pytam tylko i wylacznie o drukarki z podanego przeze mnie zakresu
> cenowego.
> [...]

HP LaserJet 2600n posiadam od prawie roku i chyba gorzej nie można było
wybrać. Po pierwsze - charakterystyczne odbicia, typowe dla zużytych wałków
światłoczułych. A nie powinny być - drukarka ma przebieg około 1000 stron.
Odbijają się wszystkie kolory, zatem wykluczam usterkę kartridża. Po drugie
brak sterowników do współczesnych systemów operacyjnych (Windows XP x64).
Kiedy kupowałem drukarkę (wakacje zeszłego roku), na stronie HP była
informacja że sterowniki będą do końca roku. Tak się nie stało, co więcej
informacja ta została cichaczem usunięta i pojawiła się nowa - HP nie
opracuje sterówników dla Windows XP x64. Nie będę publicznie podawał jak
taki sposób postępowania możnaby nazwać (i ludzi za to odpowiedzialnych) bo
jeszcze pozwaliby mnie do sądu. Podsumowując - radzę współczesne drukarki
laserowe HP omijać szerokim łukiem.

Paweł