Re: GA-k8NS+ATI 9600XT=czy w tym problem?

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sun 07 May 2006 - 21:18:21 MET DST

Użytkownik sekunio napisał:
> Moja konfiguracja miesięcznego kompa to: Gigabyte GA-K8NS, Sempron 3100+, ATI
> 9600XT (stery Omega), HDD Seagate 160GB SATAII, LG DVD-RW GSA-4167.Problem
> polega na tym, że kiedy gram w jakąś wymagającą gierkę (nawet na najmniejszych
> ustawieniach) lub puszczam 3DMarki, po jakimś czasie (różnie to bywa), urywa
> się obraz i: - albo za chwilkę wraca do danej aplikacji (ale i tak się w końcu
> zwiesi), - albo do Windowsa z komunikatem błędu VPU Recover, - albo po prostu
> się wiesza i finito.

Trochę będę wróżył z fusów, ale stawiałbym na
a. przegrzewanie się jakiegoś elementu
b. słaby zasilacz - nie ufałbym Tracerowi 400 o którym wspomniałeś w
późniejszych postach.

ATI raczej z nF3 nie powinno się gryźć, już prędzej GF6800 na tym
cipsecie wariowały.
Możesz ewentualnie zabawić się w stawianie czystego systemu, pamiętając
o wrzuceniu aktualnych sterów do chipsetu (na dzisiaj do nF3 jest to
5.11, chociaż na necie widziałem posty ludków, którym komp chodził
stabilniej na wersji 5.10).

I broń Boże nie instaluj Catalystów z Catalyst Control Center, wielkie
to, zasobożerne i g* daje.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl