Re: Wlaczenie komputera o okreslonej godzinie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 21:27:51 MET DST

<szumipoland@o2.pl> napisał:

> W internecie kraza programiki ktorymi mozna takie rzeczy zrobic -
> np. power off - jest on dolaczony do pakietu poprawek autopatcher
> polish januar 06

Gdybyś nie ciął wrotek i cytatów, tobyś już pisząc zmiarkował iż pytanie
było o _włączenie_ komputera o zadanej porze, a nie o _wyłączenie_, co
czyni - jak sama nazwa wskazuje - program Poweroff. Może jakiś inny przykład
programów krążących ponoć w Sieci? Bo taki wątek już był parę miesięcy temu
i pomimo buńczucznych wypowiedzi nikt nie potrafił wskazać _działającego_
programu (skoro wymieniłeś Autopatcher to mowa o XP), który potrafiłby
_włączyć_ _wyłączony_ (nie zahibernowany!) komputer ATX o zadanej porze.
IMHO jedyną możliwością ustawienia daty i godziny włączenia komputera z
poziomu programu jest wpisanie przez ten program odpowiednich wartości
bezpośrednio w obszar pamięci CMOS. I tu zaczynają się niskopoziomowe
schody. Ale może to już zostało przez kogoś rozwiązane? Moja płyta Asus
CUSL-2 cały czas czeka.

JoteR