GA-k8NS+ATI 9600XT=czy w tym problem?

Autor: sekunio <sekowskiWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 09:40:29 MET DST

Moja konfiguracja miesięcznego kompa to: Gigabyte GA-K8NS, Sempron 3100+, ATI
9600XT (stery Omega), HDD Seagate 160GB SATAII, LG DVD-RW GSA-4167.Problem
polega na tym, że kiedy gram w jakąś wymagającą gierkę (nawet na najmniejszych
ustawieniach) lub puszczam 3DMarki, po jakimś czasie (różnie to bywa), urywa
się obraz i: - albo za chwilkę wraca do danej aplikacji (ale i tak się w końcu
zwiesi), - albo do Windowsa z komunikatem błędu VPU Recover, - albo po prostu
się wiesza i finito.
Testowałem kartę graf. na innych kompach i wszystko szło bez najmniejszych
problemów. Próbowałem też u siebie zmieniać stery do grafiki, m.in. Catalyst
6.3 - może trzeba spróbować ze starszymi.
P.S. Mój HDD jest widoczny w Tray'u z ikonką "Bezpieczne usuwanie sprzętu", ale
wątpię, że tu tkwi problem.