Re: LCD 19" z oferty Vobis - ktory?

Autor: websterrr <websterrr_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 21:08:49 MET DST

rodzyneck napisał(a):
> A moze cos ciut tanszego? :) Czy wszystkie poza tym sa g* warte ;)
> Na mva.pl tez nie ma wielu modeli i ciezko sie troche zorientowac w
> rynku... :)
> Co myslicie o tym panoramicznym z tunerem?
>
> pozdrawiam!

Następnym w kolejności byłby SM193P+ ale tego nie ma w ofercie Vobisa.
Szczerze mówiąc, pozostałe monitory są dla mnie dość zagadkowe.

Zauważyłem, że na Skąpcu jednym z najczęściej kupowanych modeli LCD jest
Samsung SM913N. Może to jest jakiś punkt zaczepienia. Poczytaj forum
mva.pl lub zapytaj ludzi z forum o ten model.

--
Każdy kilogram obywatela z wyższym
wykształceniem szczególnym dobrem narodu.