Re: BenQ 1655 nie widzi TDK CD-RW ULTRA SPEED

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 11:05:36 MET DST

Pink napisał(a):

> Przez 4 lata nie zdazyło mi sie włozyc jakiejś płytki do liteona z
> kłopotami, po prostu nie zastanawiałem sie co obsługuje, kupowałem
> płytę wkładałem i paliłem.
> Dlatego byłem w szoku że BenQ który ma podobno tyle zalet nie widzi
> jakiejś płytki

DVD-R(W) to nie CD-R(W) w tamtych czasach cokolwiek włożyłeś to na tym
CI nagrywarka nagrała, no chyba, że nośnik był uszkodzony albo naprawdę
fatalnej jakości. W przypadku nagrywarek DVD aktualny firmware to
podstawa, bo albo nie będziesz miał prawidłowych prędkości do wyboru,
albo wyskoczy błąd podczas wypalania, albo płytka nagra się z
makabryczną ilością błędów. W przypadku RW spotykałem się jeszcze z
innymi dziwnymi objawami w stylu pustej płytki po nagraniu czy takiej
sytuacji, że napęd wcale jej nie widział. Krótko mówiąc na pęd musi
wiedzieć na cym pali, żeby to dobrze wypalił. :)

# /George Orwell - Rok 1984/