Re: BenQ 1655 nie widzi TDK CD-RW ULTRA SPEED

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 11:00:19 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Acha - ten liteon to byl DVDW, czy CDRW?. Bo nagrywarki DVDRW generalnie po
> macoszemu traktuja obecnie nagrywanie CDR[W], wiec za bardzo nie ma co sie
> co dziwic.

Hmm... Płytek CD-R(W) właściwie nie paliłem nagrywarką DVD, ale w
testach na cdrlab sporo napędów dało dobre wyniki również w tym zakresie
- błędy C1 jak najbardziej w normie, C2 brak w przypadku dobrych nośników...

> Jak ktos duzo nagrywa na CDR/CDRW to dobrze miec
> osobna nagrywarke CDRW - chocby Liteona, ktory w koncowych czasach CDRW byl
> genialny, a dopiero potem zszedl na psy przy DVDRW.

Ja mam LG 52/32/52 do palenia płytek CD-R, co zresztą nie zdarza mi się
zbyt często. :) Podpinana na kabelku USB2IDE, bo w komputerze i tak by
się nudziło jej. :) Też ładnie pali. ;)

> Co gorsza Liteon kupil dzial napedow optycznych BenQa - czyli wkrotce
> bedzie mozna zapomniec o dobrych nagrywarkach tej marki - to bedzie
> kolejny naped z innym logo, a bebechami Liteona tak jak Sony.

Gdzieś czytałem, że ponoć w związku z przejęciem firmy nie zostaną
zarzucone prace zespołu BenQ nad nagrywarkami nowej generacji z
niebieskim laserem i to właśnie one będą produkowane... Więc może nie
będzie tak źle - może być odwrotnie, LiteOn zaasymiluje lepszą
technologię BenQ. :)

# /George Orwell - Rok 1984/