Re: BenQ 1655 nie widzi TDK CD-RW ULTRA SPEED

Autor: Pink <piowot(wytnijto)_at_wp.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 22:46:09 MET DST

> A firmware aktualne? Bo wg:

Tak aktualny i wiem że wg specyfikacji powinien obsługiwać te płytki ale
niestety dwa modele 1655 nie rozpoznają tej płyty:(

Czy kolejna wersja Biosu do BenQa może załatwic sprawe czy to kwestia
elektroniki?

> Za to sa plyty, ktorych Liteony 16x3 nie trawia, a Benqi DW 16x0 tak.
> Po prostu kwestia nie spasowania napedu i nosnika.

Przez 4 lata nie zdazyło mi sie włozyc jakiejś płytki do liteona z
kłopotami, po prostu nie zastanawiałem sie co obsługuje, kupowałem płytę
wkładałem i paliłem.
Dlatego byłem w szoku że BenQ który ma podobno tyle zalet nie widzi
jakiejś płytki

> Acha - ten liteon to byl DVDW, czy CDRW?.

CD-RW, Jak go produkowali to pewnie jeszcze nie było US a on nie ma z nimi
żadnych problemów.

Pozdrawiam
Piotr