> Tu możesz się mylić - to może być pamięć przydzielana karcie graficznej
> (przynajmniej w pierwszym przypadku), ale równie dobrze może być to tzw.
> AGP Aperture Size - pamięć na tekstury. W takim wypadku jest to wartość
> maksymalna, a pamięć jest przydzielana dynamicznie w zależności od
> potrzeb. Np. w trybie 2D ta pamięć nie będzie wogóle zajęta (bądź zajęta
> w bardzo małym stopniu), cała (lub prawie cała) pamięć będzie dostępna
> na programy.
tak, jest to dokladnie opcja "AGP Aperture Size".
podejrzewam, ze nie ma to zwiazku z tym, ze majac karte 4MB "on board" i
ustawiwszy "AGP Aperture Size" na 16MB, to gry wymagajace grafiki 16MB beda
zadowolone? a jedynie odciazy to lekko np quake2 przy jakosci tekstur
ustawionej na maksa?
Received on Fri May 5 11:10:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 05 May 2006 - 11:51:02 MET DST