Re: Chlodzenie - kiedy sie zaczelo?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 19:13:06 MET DST

Rafał Bartoszak <sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote:

> Procesor Am5x86 160MHz (czyli 486, oznaczenie PR100, ale moim zdaniem to
> był szlif, bo AMD nie przyznaje się do takich procków)

            Byl szlif i to calkiem popularny w PL. Max co AMD wyprodukowalo
to DX4 120 oraz X5 AKA AMD 5x86 133. Ten ostatni bez wiekszego problemu
przy FSB 40 MHz dzialal na 160, wiec byl malowany i sprzedawany za calkiem
spore pieniadze, roznica w cenie w stosunku do 133 byla dosc wyrazna.

> Oddałem go do zaprzyjaźnionej hurtowni dla wystawiania faktur. Po kilku
> latch, jak wychodził, rozkręciłem go z ciekawości.
>
> Radiator z wentylatorem leżał na podłodze, przykryty solidną warstwą
> kurzu. Sposób ułożenia kurzu sugerował, że lażał tak od ładnych paru
> lat. W ogóle nie był chłodzony. I cały czas działał :)

            Fajne. A wieszal im sie? Co prawda fakturowanie to nie praca, ale
pod dosem nie ma zadnego oszczedzania energii, chocby przez proste HLT.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl