Re: Chlodzenie - kiedy sie zaczelo?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 11:23:28 MET DST

Dnia 2006-05-03 00:49:42, encja *Michal Bien* wymodziła przez port 119
co następuje:

> Widocznie radiator porzadny, bo te z czasow 486 to na na niektorych
> chipsetach southbridge sa lepsze ;)
> A ze pracowal OK - widocznie miales dobrze wentylowana obudowe i "sluszny"
> radiator. Nie jest powiedziane ze w takich warunkach CPU nie bedzie dzialac
> prawidlowo. Producent jednak zaleca zarowno radiator jak i wentylator, by w
> kazdej obudowie CPU dzialal poprawnie.

Procesor Am5x86 160MHz (czyli 486, oznaczenie PR100, ale moim zdaniem to
był szlif, bo AMD nie przyznaje się do takich procków)
Oddałem go do zaprzyjaźnionej hurtowni dla wystawiania faktur. Po kilku
latch, jak wychodził, rozkręciłem go z ciekawości.

Radiator z wentylatorem leżał na podłodze, przykryty solidną warstwą
kurzu. Sposób ułożenia kurzu sugerował, że lażał tak od ładnych paru
lat. W ogóle nie był chłodzony. I cały czas działał :)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]