Re: Chlodzenie - kiedy sie zaczelo?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 21:22:49 MET DST

Dnia 2006-05-03 19:13:06, encja *Michal Bien* wymodziła przez port 119
co następuje:

> Fajne. A wieszal im sie? Co prawda fakturowanie to nie praca, ale
> pod dosem nie ma zadnego oszczedzania energii, chocby przez proste HLT.

Na pewno im się nie wieszał. Byłbym pierwszą osobą, do której by
zadzwonili, bo komp działał wyłącznie na moim sofcie :)

Zresztą pytałem ich o to. Szef tej hurtowni, dość złośliwie, twierdzi,
że był to najstabilniejszy komputer+soft, jaki kiedykolwiek miał. A od
paru lat działa na nowym sofcie - też moim ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]