Re: Compaq-slim

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 19:27:02 MET DST

19marcin78 <19marcin78@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Tzn wiedzialem ze nie jestst to deep blue ale mialem nadzieje ze
> wrzuce sobie gforca 550 i bede gral w CS-a

            Wiesz - trzeba bylo sprawdzic zanim kupiles taki komputerek czy da
sie zainstalowac zewnetrzna grafike, jesli miales takie plany.
Poza tym dalej twierdze ze cos takiego nie nadaje sie na dzis do gierek
- moze myslales o starych tytulach z 2000/2001 r. ale apetyt rosnie w miare
jedzenia. Plyte na nForce2 + Athlona XP ~2400+ mozna dzis kupic za male
pieniadze, bo ludzie przeisadaja sie na K8, a taki zestaw spokojnie pozwala
nadal na granie za male pieniadze, pod warunkiem ze nie porywa sie na
gierki ktore wlasnie wyszly.

> No i co ztego ja chce sobie pograc w Q3 Medal of honor 1 czy CM4 to
> nie potrzebuje dwurdzeniowego pentium prawda.

            Generalnie to zadna gierka nie potrafi zrobic uzytku z CPU
dwurdzeniowych - drugi sie nudzi, w najlepszym razie zajmuje samym OSem,
ktore to obciazenie jest minimalne. Do gierek to bierze sie jak
najwydajniejszy CPU jednordzeniowy, wskazany Athlon64 bo na tym polu nie
ma sobie rownych na dzis.

> Nie mialem pojecia ze tego sie nieda rozbudowac.

            Uczenie sie na bledach jest dosc kosztowne.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl