Re: Problem z LITE-ON DVD-RW SHW-1635S

Autor: lisior <lisior78_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 10:18:44 MET DST

Użytkownik "Elminster" <elm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1146421959.116100.229390@i40g2000cwc.googlegroups.com...
Witam

Mam problem z DVD-RW SHW-1635S. Stacja podłączona jest jako Master.
Obok mam odtwarzacz HITACHI DVD podłączony jako Slave. Przez 2
miesiące wszystko super chodziło. Nagrywarka nagrywała CD-R i CD-RW
oraz DVD-R i DVD-RW, a napęd HITACHI odtwarzał bez problemu płyty. I
nagle się skończyło. LITE-ON przestał widzieć oraz nagrywać
płyty CD-R i CD-RW! DVD nagrywa normalnie i czyta, ale wszystkie CD
przestał nagrywać jak i odtwarzać! Nie wiem, co jest tego
przyczyną. HITACHI DIAŁA. Updateowałem firmeware, ale to nic nie
dało.

Najprawdopodobniej padł laser odczytujący i zapisujący CD. Drugi
(obsługujący DVD) został sprawny. Miałem podobny problem w z napędem CD/DVD
w laptopie. Najprawdopodobniej nie obędzie się bez kupna nowego napędu.

Lisior