Re: Problem z Good[hehe]RAM'em

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 20:05:48 MET DST

news:20060425194429.5da8cc9d.kuri.ZrOb.CoS.z.Tym@op.pl...
> Co mogę zrobić, aby "podnieść" tę pamięć do życia!? Już teraz iść do
sklepu
składać reklamacje!? Do tej pory miałem dobre mniemanie o produktach
tej firmy - definitywnie dostełem trafiony model!?

Na pewno nic nie poradzisz - mniemam, że wsadzając pamięć do kompa nie
miałeś "dzikich" ustawień RAMu, a normalne a wręcz Auto.
Nie wiem czy iść zaraz do sklepu (teraz pewnie nieczynny), ale o najbliższej
porze jak go otworzą. ;-)
Tu jest problem, bo nie piszesz nic o piszczeniu. Jeśli płyta nie wydaje
dźwiękó, to wydaje się, że pamięć jest niekompatybilna. Jeśli piszczy to
może oznaczać padłą kość (rzadkie). IMHO te pamięci są najbardziej wybredne.
Czas zmienić przyzwyczajenia i kupić albo "no name" (nieraz bardzo dobre),
albo Kingstona (problemem jest, że różne kości kładą i trudno czasami
dokupić drugą) lub Corsair'a (mój faworyt na wrazie, zawsze te same kości i
parametry).