Re: Port USB 2.0 dziwny problem

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 20:14:07 MET DST

Już sprawdziłem, karta niestety jest bardzo delikatna. raz włożyłem w ogóle
jej nie potrafił rozpoznać, za drugim razem juz było ok i transfery też
odpowiednie (po 6 MB/s). Zarówno w USB w obudowie - gdzie ledwo a i tak nie
do końca wchodzi, oraz na kabelku 1,8m. Po prostu chyba te styki w karcie są
malutkie i niezbyt pewne, w sumie wtyk to tylko cieniutka płyta ze stykami,
bez tej całej obudowy dlatego pewnie gorzej kontaktuje w porcie.... Ale
działa! Brawo SanDisk za pomysł....

--
Mariusz