Problem z Good[hehe]RAM'em

Autor: XWindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.Tym_at_op.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 19:44:29 MET DST

Witam.
Posiadam pamięć GoodRam GR400D64L3/512 - GC2S000802 [DDR - 512MB] Po
włożeniu do slotu - comp nie startuje, nie daje obrau na monitor, brak
możliwości zmiany opcji w BIOS'ie, brak dźwięków z głośniczka
systemowego, brak możliwości sprawdzenia/przetestowania softem czy
pamięć jest OK, żonglowanie pomiędzy slotami nic nie daje. Co mogę
zrobić, aby "podnieść" tę pamięć do życia!? Już teraz iść do sklepu
składać reklamacje!? Do tej pory miałem dobre mniemanie o produktach
tej firmy - definitywnie dostełem trafiony model!? Za minimalne
wskazówki byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.