Re: Problem z Good[hehe]RAM'em

Autor: XWindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.Tym_at_op.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 20:21:28 MET DST

user "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> spłodził:

> Na pewno nic nie poradzisz - mniemam, że wsadzając pamięć do kompa nie
> miałeś "dzikich" ustawień RAMu, a normalne a wręcz Auto.
Tak, ustawienia Normal na ABICIE NF-7, potem gdzieś na necie wyczaiłem
- i ustawiłem jako expert na 3.0 4-4-8 - to samo.

[ciahch]
> Tu jest problem, bo nie piszesz nic o piszczeniu. Jeśli płyta nie
> wydaje dźwiękó, to wydaje się, że pamięć jest niekompatybilna. Jeśli
> piszczy to może oznaczać padłą kość (rzadkie).
Mam pamiątki Kingstona o podobnych parametrach i takich fixów nie
miałem - tzn. nie mam ;) Mi jakoś też trudno uwierzyć w to że mam
padnięty RAM...

> IMHO te pamięci są
> najbardziej wybredne. Czas zmienić przyzwyczajenia i kupić albo "no
> name" (nieraz bardzo dobre), albo Kingstona (problemem jest, że różne
> kości kładą i trudno czasami dokupić drugą)
True

> lub Corsair'a (mój
> faworyt na wrazie, zawsze te same kości i parametry).
Dodam tylko, że ów RAM był testowany u 3 userów, na 3 róznych MOBO -
wszędzie to samo :/ Czyli już chyba mam odp. na moje pytanie.
Pozdrawiam.