Re: komputer do zadan graficznych

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 13:43:10 MET DST

"MM" <nospam@nospam.nospam> wrote in message
news:e2kq82$8s6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wszystko prawda, tylko w takich zastosowaniach zazwyczaj Raid0 lub
> Raid5 przeznaczony jest na partycje danych a Raid1 na partycje
> systemowa. Raid0 na partycje systemowa to samopbojstwo bez wzgledu czy
> to serwe, stacja robocza czy typowy desktop.

Ale ja nigdzie nie proponuje stripe'a na partycje systemowa - moze pisze
o zastapieniu raptora przez macierz ale nie po to by instalowac tam
system... - to nie mialoby sensu i mogloby spowolnic prace...
Tyle ze uzywanie raptora jako dysku sytemowego nie ma sensu (uzyskany
efekt jest niewspolmierny do kosztow) lepeij kase z raptora przeznaczyc
na macierz dla danych a system z aplikacjami postawic na zwyklym
dysku...