Re: Czy to możliwe żeby nie było USB?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 20:25:03 MET DST

Henry(k) <henrico8@op.pl> wrote:

> Więc nie nalezy sie dziwić jak czegoś nie ma.

            To jest serwer, a te rzadza sie swoimi prawami. Poza tym jakos nie
chce mi sie wierzyc w to co piszesz o UDMA, stabilnosci itp. Compaq ma po
prostu rowne swoje wlasne wymysly - ot chocby w Deskpro EN SFF robiacym za
serwerek/router [bardzo fajny konstrukcyjnie komputerek] naklalem sie ze
nie da sie go uruchmic bez klawiatury bo nie ma opcji w setupie, a komputer
zatrzymuje sie i czeka na F1. No i okazalo sie ze jest i to siwetnie
przemyslana [konfig pracujacy jako serwerek przy tych ustawieniach ignoruje
klawiature nawet jesli ktos podpialby ja potem w locie] ale by ja uaktywnic
trzeba najpierw w setupie ustawic haslo na boot, dopiero potem pojawia sie
stosowne, dodatkowe podmenu.

> PS. nigdy nie kupie "firmowego" kompa.

            Eee tam. Ja tam stare komputerki IBMa i Compaqa na BX a nawet
felernym i810 pracujace jako serwerki/routery w domu sobie chwale.
Absolutna stabilnosc, kultura pracy i fajne patenty inzynierskie
w konstrukcji. Do tego wycofywane przez firmy leasingowe kosztuja grosze.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl