Re: Czy to możliwe żeby nie było USB?

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 09:16:46 MET DST

Użytkownik "patros" <partos_kolo@wiki.pl> napisał w wiadomości
news:e2gv7v$sev$1@inews.gazeta.pl...
> Dorwałem starego kompa z Celeronem 450 na pokładzie, chipset niestety BX
> Cell no i szukam zlacza USb ale jakos nie widze, jest AGP, sa DIMM'y a nie
> ma USB? Chyba nie normalne zeby w tym okresie jakis producent nie
> przewidzial na plycie USB, jest cop[rawda jakies dlugie zlacze opisane
> jako

No nie, normalne, dlaczego by nie...
Ja mam pod biurkiem taki wspaniały "sERWER" (hie hie) firmy Compaq model
ProLiant ML330 i ta kupa złomu nie dość że wolniej działa niż jakikolwiek
komp obok na chipsecie i815 z tym samym procem to także nie ma USB.
Dodając że wkładająć dysk IDE - NIE MA możliwości uruchomienia systemu z
dysku SCSI (bios olewa ustawienia co ma się botować) a w dodatku włączenie
UDMA wywala system (testowane na 4 dyskach różnych producentów) śmiem
twierdzić że wszystko jest możliwe.
Więc nie nalezy sie dziwić jak czegoś nie ma.

Pozdro.

PS. nigdy nie kupie "firmowego" kompa.

--
Henry(k)
Odpowiadajac na majla usun cyfre z adresu.