Re: socketA: athlon mobile czy sempron?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 20:10:25 MET DST

michal.s <michal.s.WYTNIJ.TO.TO@cdrlab.pl> wrote:

> Racja, Athlon M ma możliwośc bezawaryjnej regulacji FSB i niższe
> napięcie pracy (co oznacza mniej ciepła) - o czym zapomniałem.

            Barton Mobile [i wszytkie CPU mobilne AMD z PowerNow!] maja przede
wszystkim mozliwosc zmiany w locie MNOZNIKA i NAPIECIA Vcore [odblokowane
FID i VID], bo zmiana magistrali to nic specjalnego - to potrafi kazdy
athlon siedzacy w plycie na nforce2 np: za pomoca 8RDAVcore.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl