Re: Czy to możliwe żeby nie było USB?

Autor: Roman SÄ…siada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 09:07:39 MET DST

Dnia 2006-04-24 07:31, Użytkownik Rycho napisał/a:

> ..tylko ten śledź ma się nazywać ATX-Form-Card i podłączany jest
> właśnie do tego złącza J2,masz wtedy 2*USB, PS2-mouse,IRDA.
> PÅ‚yta zapewne PCChips-BXCell.

Niekoniecznie trzeba szukać tego specśledzia- całkiem niedawno na
zbliżonej płycie z takim cipsetem i - wg instrukcji - USB podłączanym
wyłącznie poprzez ATX Form Card udało mi się podłączyć zwykły śledź 2x
USB (taki za 5 PLN z Allegro), a poprzez ten śledź podłączyć modem USB
od Neostrady no i wszystko ładnie zainstalować - działa to od paru
miesięcy, jak na razie bez zarzutu.
Korzystałem właśnie ze strony którą podałeś, rozpiska pin-outów dla USB1
i USB2 w złączu ATX Form Card odpowiada dokładnie rozpisce przewodów w
standardowej wtyczce USB.

--
Roman SÄ…siada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl