Jak wyłączyć odłączanie CD w lapku?

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 09:21:39 MET DST

Witam!

Do laptopa podłączam zewnętrzny dysk na USB, albo pendrive i odłączam
go zawsze bezpiecznie przez ikonkę w trayu. Jednak mam tam zawsze
także napęd combo który jest oczywiście również odłączalny, ale w moim
wypadku nigdy tego nie robię i wolałbym żeby w tym menu nie figurował
mój CD-ROM.
Gdzie mogę zafixować CD żeby mi się w tym menu nie pojawiał i widnows
widział go jako stały napęd?

w.p.