Re: Laptop za 3kpln

Autor: muk <nie_at_mam.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 00:34:20 MET DST

Edtheduck wrote:
> Dnia Wed, 19 Apr 2006 23:39:13 +0200, muk napisał(a):

> Na jakiej wielkości ekranie Tobie zależy?
> Jeśli ma być używany do filmów, to może panoramiczny?

To akurat zupełnie bez różnicy. Filmy będą na nim wyświetlane
sporadycznie, ot osoba użytkująca go będzie się chciała w wolnym czasie
trochę rozerwać :). Przede wszystkim będzie wykorzystywany do typowo
biurowych zajęć, jak pisałem: pakiet biurowy, przeglądanie stron www.
Laptop będzie praktycznie cały czas stał na biurku, podłączony do
zasilania (tak więc bateria jest sprawą n-rzędną), podłączona mysz,

> Z tych które wybrałeś, najbardziej podobają mi się IBM R51, oraz HP 6110

Też jakoś sceptycznie podchodzę do Acera. Znajomy ma i wygląda na bardzo
delikatne urządzenie. IBM i HP wydają się wyglądać solidniej, niestety
nie mam jak tego sprawdzić. Z drugiej strony, po co solidność, skoro
użytkownikiem będzie kobieta :) Chociaż, sam nie wiem, dlatego pytam.

> IBM ma lepszą kartę grafiki, jest droższy, oraz posiada track point zamiast
> touchpada. Co akurat nie każdemu pasuje.

Właśnie zauważyłem, trackpoint akurat dla mnie jest wygodniejszy, jednak
kobiety wybierają zazwyczaj touchpad (sprawdzone obserwacyjnie :) ).
Karta grafiki natomiast jest mało ważna. Gier, poza pasjansem, raczej
nei będzie, aplikacji 3d podobnie.

> Oba są porządnie zbudowane, troche się nimi bawiłem i wrażenia jak
> najbardziej pozytywne. Po ekranie LCD nie oczekuj za wiele, zwłaszcza przy
> oglądaniu filmu w kilka osób.

No tak, to wiadomo. Na szczęście to nie priorytet :)

W sumie coraz bardziej skłaniam się do produktu HP. Tylko jeszcze jedno
"ale": ma on dysk 4200 rpm, nie będzie to za wolne? 5400 miałem w łapach
i jest dobrze, a co z wolniejszym napędem? Nie będzie widocznego zwolnienia?

Pozdrawiam.