Re: Laptop za 3kpln

Autor: Edtheduck <edtheduck_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 00:07:14 MET DST

Dnia Wed, 19 Apr 2006 23:39:13 +0200, muk napisał(a):

> Witam i pytam.

Również witam

> Wiem, co jakiś czas pojawiają się pytania o laptopy, ale zazwyczaj
> kryteria mi nie odpowiadają. Do rzeczy: poszukuję laptopa za ok 3 kpln,
> przeznaczenie - biuro, strony www, filmy, muzyka. Ogólnie średnio
> ambitne przeznaczenie. Na pewno będzie na nim jakiś windows, pakiet
> biurowy (raczej OO), może mały program graficzny (na pewno nie photoshop).
> Wybrałem kilka sztuk:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25788
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18221
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21682
> http://proline.pl/shop.php?prodid=HP+NX6110+EK214ES

Na jakiej wielkości ekranie Tobie zależy?
Jeśli ma być używany do filmów, to może panoramiczny?

Z tych które wybrałeś, najbardziej podobają mi się IBM R51, oraz HP 6110

IBM ma lepszą kartę grafiki, jest droższy, oraz posiada track point zamiast
touchpada. Co akurat nie każdemu pasuje.

Oba są porządnie zbudowane, troche się nimi bawiłem i wrażenia jak
najbardziej pozytywne. Po ekranie LCD nie oczekuj za wiele, zwłaszcza przy
oglądaniu filmu w kilka osób.

> Dzięki za rady, pozdrawiam i takie tam.

Proszę bardzo

--
Edteduck
"Jestem w podłym nastroju i cały świat poniesie tego konsekwencje"