Re: Laptop za 3kpln

Autor: silvestre <silvestre_at_tlen.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 00:31:23 MET DST

Użytkownik "muk" <nie@mam.pl> napisał w wiadomości
news:e26am9$mgb$1@opal.icpnet.pl...
> Witam i pytam.
> Wiem, co jakiś czas pojawiają się pytania o laptopy, ale zazwyczaj
> kryteria mi nie odpowiadają. Do rzeczy: poszukuję laptopa za ok 3 kpln,
> przeznaczenie - biuro, strony www, filmy, muzyka. Ogólnie średnio ambitne
> przeznaczenie. Na pewno będzie na nim jakiś windows, pakiet biurowy
> (raczej OO), może mały program graficzny (na pewno nie photoshop).
> Wybrałem kilka sztuk:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25788

od wczoraj jestem posiadaczem w/w laptopa
musze powiedziec ze robi bardzo dobre wrazenie: ma niezla grafike, jest
cichy, bateria tez nie najgorsza jak za ta cene, solidna obudowa... i na
razie tyle zauwazylem, aha kupowalem tu:
http://www.digicomp.pl/sklep/product_info.php?products_id=541

pzdr
silvestre