Re: Laptop za 3kpln

Autor: Edtheduck <ed_at_ols.vectranet.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 09:33:46 MET DST

muk napisał(a):

> To akurat zupełnie bez różnicy. Filmy będą na nim wyświetlane
> sporadycznie, ot osoba użytkująca go będzie się chciała w wolnym czasie
> trochę rozerwać :). Przede wszystkim będzie wykorzystywany do typowo
> biurowych zajęć, jak pisałem: pakiet biurowy, przeglądanie stron www.
> Laptop będzie praktycznie cały czas stał na biurku, podłączony do
> zasilania (tak więc bateria jest sprawą n-rzędną), podłączona mysz,

Jeśli ma głównie być wykorzystywany w domu, to można wybrać coś odrobinę
mniej solidnie zbudowanego. Choć wiadomo, jak już ma się laptopa z wifi,
to można z nim trochę po domu chociaż pochodzić :)

> Też jakoś sceptycznie podchodzę do Acera. Znajomy ma i wygląda na bardzo
> delikatne urządzenie. IBM i HP wydają się wyglądać solidniej, niestety
> nie mam jak tego sprawdzić. Z drugiej strony, po co solidność, skoro
> użytkownikiem będzie kobieta :) Chociaż, sam nie wiem, dlatego pytam.

To że używać będzie kobieta, nie znaczy że przyda mu się troche
odporności, np. na zarysowania.

> Właśnie zauważyłem, trackpoint akurat dla mnie jest wygodniejszy, jednak
> kobiety wybierają zazwyczaj touchpad (sprawdzone obserwacyjnie :) ).
> Karta grafiki natomiast jest mało ważna. Gier, poza pasjansem, raczej
> nei będzie, aplikacji 3d podobnie.

Fakt, kobiety jakoś wolą używać gładzika. Ciekawe dlaczego ;-)

> No tak, to wiadomo. Na szczęście to nie priorytet :)
>
> W sumie coraz bardziej skłaniam się do produktu HP. Tylko jeszcze jedno
> "ale": ma on dysk 4200 rpm, nie będzie to za wolne? 5400 miałem w łapach
> i jest dobrze, a co z wolniejszym napędem? Nie będzie widocznego
> zwolnienia?

Tak jak napisał powyżej kolega, zwolnienie niestety będzie widać.
Plus jest taki, że przeważnie 4200 rpm jest cichszy.
Jednak zawsze można dokupić i wymienić twardy dysk.

> Pozdrawiam.
również pozdrawiam

--
*Edteduck
*"Jestem w podłym nastroju i cały świat poniesie tego konsekwencje"