Użytkownik "Stanisław Kępiński" <szydas@szydas.eu.org> napisał w wiadomości
news:e25gtq$ksg$1@nemesis.news.tpi.pl...
gusi wrote:
> trochę mi ciebie żal, ale dawanie takich rad jak ta na koniec po
> przygodzie z 2 sztukami sprzętu źle świadczy o tobie.... ja trochę
> nagrywarek tej firmy pomontowałem w kilku różnych komputerach (a
> dokłsadnie to 63 sztuki), od prawie 3 lat tylko jedna miała awarię. zgodze
> się, że firma-serwis ma wszystko w d... ale to jeszcze nie powód, żeby
> wypinać się na producenta, który jest zupełnie inną firmą (jakbyś nie
> zauważył).
O jakości marki świadczy również jakość serwisu. Jeśli Benq zatrudnia
zewnętrzny serwis to pracuje on na obraz marki. Cóż - w moich oczach firma
do tej pory była kiepska. Byłem miło zaskoczony recennzjami, a po przygodach
wartość tej marki zeszła poniżej zera :(.
-- Pozdrawiam Błażej FilimonowReceived on Thu Apr 20 00:15:04 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 20 Apr 2006 - 00:51:16 MET DST