Laptop za 3kpln

Autor: muk <nie_at_mam.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 23:39:13 MET DST

Witam i pytam.
Wiem, co jakiś czas pojawiają się pytania o laptopy, ale zazwyczaj
kryteria mi nie odpowiadają. Do rzeczy: poszukuję laptopa za ok 3 kpln,
przeznaczenie - biuro, strony www, filmy, muzyka. Ogólnie średnio
ambitne przeznaczenie. Na pewno będzie na nim jakiś windows, pakiet
biurowy (raczej OO), może mały program graficzny (na pewno nie photoshop).
Wybrałem kilka sztuk:
http://proline.pl/shop.php?prodid=HP+NX6110+EK214ES

Acer trochę mi podpada, bo ma średniej jakości LCD, ale z drugiej strony
ma najlepszą konfigurację. Z kolei to coś na Turionie jest na SISie, a
tego czegoś raczej nigdy nie lubiłem.
No dobra, może ktoś akurat zakupił któryś z proponowanych laptopów i
może coś doradzić/odradzić? A może w ogóle dokonałem złej selekcji?

Dzięki za rady, pozdrawiam i takie tam.