Re: Benq 1655 - gniot gniot gniot

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 16:17:46 MET DST

gusi wrote:
> Witam!
>
> Pisałem jakiś czas temu na grupę o problemie z nagrywarką Benq 1655. Nie
> chciała nagrywać płyt CD. Idąc za radą jednego z grupowiczów wymieniłem
> nagrywarkę w sklepie na drugi egzemplarz. Ten nagrywał płyty CD poprawnie,
> ale za to nie chciał nagrywać płyt DVD. Odesłałem więc nagrywarkę do serwisu
> firmowego (firma ITUS).
> Obsługa serwisowa jest niestety denna. Wysłałem nagrywarkę ponad miesiąc
> temu. Wedle gwarancji od dawna powinienem cieszyć się urządzeniem wolnym od
> [...]
trochę mi ciebie żal, ale dawanie takich rad jak ta na koniec po
przygodzie z 2 sztukami sprzętu źle świadczy o tobie.... ja trochę
nagrywarek tej firmy pomontowałem w kilku różnych komputerach (a
dokłsadnie to 63 sztuki), od prawie 3 lat tylko jedna miała awarię.
zgodze się, że firma-serwis ma wszystko w d... ale to jeszcze nie powód,
żeby wypinać się na producenta, który jest zupełnie inną firmą (jakbyś
nie zauważył).
Tak przy okazji - jest coś takiego jak kontrola jakości w fabrykach i
szansa na wypuszczenie na rynek "fabrycznie" felernego sprzetu jest
praktycznie żadna. Jeżeli sprzęt nie miał uszkodzeń mechanicznych to
trudno mówić o uszkodzeniu w transporcie. Na twoim miejscu
zainteresowałbym się raczej sprzedawcą, czy nie próbuje za wszelką cenę
wyprzedać sprzętu, w tym takiego ze zwrotów.
pozdr
szydas