Re: Benq 1655 - gniot gniot gniot

Autor: Artur Mariański <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 19:58:03 MET DST

Obywatel(ka) Stanisław Kępiński dnia 2006-04-19 doniósł(a), że:

> trochę mi ciebie żal, ale dawanie takich rad jak ta na koniec po
> przygodzie z 2 sztukami sprzętu źle świadczy o tobie.... ja trochę
> nagrywarek tej firmy pomontowałem w kilku różnych komputerach (a
> dokłsadnie to 63 sztuki), od prawie 3 lat tylko jedna miała awarię.
> zgodze się, że firma-serwis ma wszystko w d... ale to jeszcze nie
> powód, żeby wypinać się na producenta, który jest zupełnie inną firmą
> (jakbyś nie zauważył).

Tak widze, ze wszyscy jezdzicie po firmie ITUS, a ja bylem z nich
bardzo zadowolony. Mialem troche problemow z DW-1640 i od dnia wysylki
do dnia powrotu paczki czekalem chyba 3 dni. co prawda kontakt mailowy
bardzo trudny, musialem sie przypominac, zeby odpowiedzieli, ale za to
nagrywarke wymienili na 1650 nie wnikajac nawet za bardzo w moj
rozwlekly opis usterki, tylko przyjeli ja jako niedzialajaca (co nie
bylo prawda). Chociaz gdybym byl esteta, to mogloby mi sie nie
spodobac, ze biala wymienili mi na czarna :)

Ale podsumowujac, zadowolony bylem bardzo z czasu reakcji i rezultatu
(wymiana, a nie naprawa, czy diagnoza braku stwierdzenia usterki). Moze
mialem szczesci. A moze jak maja czesci na magazynie to po prostu sa
tacy szybcy, a jak nie maja na co wymienic, to nie pozostaje nic, jak
czekac (sam pracuje w serwisie, wiec wiem jak to wyglada od drugiej
strony)

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *