Benq 1655 - gniot gniot gniot

Autor: gusi <gusi_at_somewhere.com>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 00:16:44 MET DST

Witam!

Pisałem jakiś czas temu na grupę o problemie z nagrywarką Benq 1655. Nie
chciała nagrywać płyt CD. Idąc za radą jednego z grupowiczów wymieniłem
nagrywarkę w sklepie na drugi egzemplarz. Ten nagrywał płyty CD poprawnie,
ale za to nie chciał nagrywać płyt DVD. Odesłałem więc nagrywarkę do serwisu
firmowego (firma ITUS).
Obsługa serwisowa jest niestety denna. Wysłałem nagrywarkę ponad miesiąc
temu. Wedle gwarancji od dawna powinienem cieszyć się urządzeniem wolnym od
wad, na moje pytanie jednak kiedy otrzymam z serwisu urządzenie wolne od wad
serwisanci mają gotową odpowiedź: Nie mamy nagrywarek do wysłania, proszę
zadzwonić za tydzień. Generalnie firma postanowienia (zobowiązania)
gwarancyjne ma w 4 literach.

Cóż, kupiłem 2 urządzenia fabrycznie nowe, fabrycznie uszkodzone. Każdemu
kto myśli o zakupie czegokolwiek tej marki radzę omijać tego gniota szerokim
łukiem.

--
Pozdrawiam
Błażej Filimonow