Re: Benq 1655 - gniot gniot gniot

Autor: Noodles <noodles_at_elsat.net.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 01:05:55 MET DST

Użytkownik "gusi" <gusi@somewhere.com> napisał w wiadomości
news:e23ok1$r2b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Obsługa serwisowa jest niestety denna. Wysłałem nagrywarkę ponad miesiąc
> temu. Wedle gwarancji od dawna powinienem cieszyć się urządzeniem wolnym
> od wad, na moje pytanie jednak kiedy otrzymam z serwisu urządzenie wolne
> od wad serwisanci mają gotową odpowiedź: Nie mamy nagrywarek do wysłania,
> proszę zadzwonić za tydzień. Generalnie firma postanowienia (zobowiązania)
> gwarancyjne ma w 4 literach.

Jeśli firma nie zdoła naprawić/wymienić nagrywarki w terminie określonym
 w gwarancji to musi ci zwrócić pieniądze. Łaski nie robią. Jak nie mają
nowych
to niech kupią w Media Markt. Tam jest tego pełno. Jeśli zgadzasz się
na czekanie to sam jesteś sobie winien. Postrasz ich Federacją Konsumentów,
Rzecznikiem Praw Konsumenta i Sądem.Oni wiedzą że łamią prawo ale liczą
na to że ty będziesz siedział cicho i cierpliwie czekał.