komputer sie zawiesza

Autor: borecki <borekborecki_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 01:17:19 MET DST

Witam,
na poczatek konfiguracja:
plyta: Gigabyte 8i915p duo pro
procesor: intel p4 2.8Ghz 800Mhz
ram: 2x256 MB Kingston HyperX (2.5-3-3-8) dual channel
grafika: Gigabyte GeForce 6600 GT
dysk: Samsung 160GB SATA
zasilanie: Tagan TG380-U01

mialem problem z plyta glowna ale poki co jest na gwarancji wiec
naprawili ja. Po powrocie z serwisu zainstalowalem nowe chlodzenie na
procesor (Zalman) i nowy zasilacz (Tagan). Ostatnio podczas uzywanie
DC++ obraz stana w miejscu i pomogl tylko twardy reset. Zdarzylo mi sie
to jeszcze jakies 2 razy ale tylko przy uzywaniu DC++. Ostatnio
odpalilem gre (colin 2) i to samo. Wszystko staje, z glosnikow leci
piskliwy dzwiek i nic nie dziala oprocz resetu. Sprawdzilem temperatury
na CPU i GPU - wszystko jest w normie. Doszedlem do testu pamieci i tu
zaczely sie schodki. Memtest86 v3.2 zawiesza sie na 79% (o ile dobrze
pamietam przy tescie "module20, zero & one"). Sprawdzilem wiec pamieci
pojedynczo i testy przeszly pozytywnie na kazdej kosci 2 razy.
Pomyslalem wiec ze cos jest nie tak z BIOSem lub nadal z plyta glowna.
Chcialem zrobic update BIOSu ale zauwazylem ze plyta od producenta
wrocila juz z najnowszym BIOSem. Zaladowalem wiec w BIOSie domyslne
ustawienia i zresetowalem CMOS. Tutaj sie moje pomysly skonczyly a
komputer dalej sie zawiesza. Na 'Torture Test' w Prime95 tez sie
wiesza.

pozdrawiam
borecki