Re: PC na poddaszu...

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 14:52:54 MET DST

ejek napisał(a):

> Komputer "w zapomnieniu" czyli pracujący bez stałego dozoru,
> szczególnie komputer nierzadko złożony z niepełnowartościowych
> elementów (lub bardzo stary) jest kolejnym potencjalnym zagrożeniem
> dla bezpieczeństwa.

Nie ma takie zupełnego dozoru ;) Raz na tydzień w nim gmeram sprawdzając
czy nie ma za dużo kurzu ;)

Jeśłi chodzi o elementy to został złożóny z czesciowo predefiniowanego
sprżetu na serwer, No moze poza HDD. Temperatury są w normie to czego tu
sie mozńa przyczepi, do zasilacza? ten jest jednym z lepszych - nie
pamietam co to dokąłdnie - ale dja edobre napiecia i ma duży zapas mocy.
Wiatrtak kotroluje sam.

I należy mieć to na uwadze.

> Ja, pomimo, że posiadam strych oraz piwnicę - komputer umieściłem na
> korytarzu - (nowy... oraz cichy)

Nie kazdy ma takie fundusze by inwestowa około 100 zł w serwer router
;), szczególnie że mój serwer nie ma monitora - wszystko leci po VNC.

> A w drewnie mieszkają - kołatki nie korniki :]

A na tym to sie nie znam ;) U mnie na strychu latem ostro chrupie...