Re: Podział grupy

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 15:07:20 MET DST

"Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> wrote in message news:Xns979A8A24FDDA7mbien@127.0.0.1...

> Wiesz, az jest mi Cie zal jesli rzeczywiscie wierzysz, ze
> jesli cos przeinaczysz, powtorzysz kilka razy to stanie sie zgodne
> z rzeczywistoscia. Czytaj posty ze zrozumieniem, a nie tak jak
> chcialbys by brzmialy.

Nie sugerowałeś, błędnie, że Outlook Express nie wyróżnia postów ?
Nie sugerowałeś, błędnie, że NIE MA SZANS na podział żadnej grupy ?
Nie sugerowałeś, błędnie, że to Surmacz jest problemem przy podziale grupy ?
Czy Ty w ogóle nie bierzesz odpowiedzialności za swoje własne słowa?
Przecież wszystko jest dostępne w archiwum do wglądu... Każdy może
jeśli tylko chce, sprawdzić sobie dokładnie co naskrobałeś... :-)

> No i nie zachowuj sie jak dziecko uwazajac, ze jesli bedziesz bawil
> sie w kolejne dopisywanie swoich 3 groszy byle byly na koncu watku,
> to jestes gora.

Nie wiem skąd ten pomysł, czyżbyś sądził innych podług siebie ?
Sam dałeś EOT już dawno, ale ciągle piszesz nowe odcinki swojej BAJKI, czemu ?
Chcesz aby Twoje 3 grosze były na końcu wątka ? :-))))

> Napiszesz tu zazwyczaj ~raz na miesiac na temat
> luzno zwiazany ze sprzetem [ostatnio to byla AFAIR marna proba
> flejma z linuksem jako "systemem dla mutantow"], podobnie jest na
> innych grupach

Po raz kolejny mijasz się z prawdą - ostatnio było pytanie
jaki procek lepszy do gierek ("Co lepsze do gierek 3D", z 30-go marca.)
Ale dzięki że poświęciłeś czas na szukanie wypowiedzi mojej
skromnej osoby :-))))

> np: z OE jako najlepszym czytnikiem dla wiekszosci
> uzytkownikow - co chcesz dzieki temu osiagnac?

Outlook Express oczywiście JEST najlepszym czytnikiem dla
większości użytkowników. To jest fakt, a z faktami nikt
rozsądny nie dyskutuje :-) Gdyby nie był dla nich najlepszym
ze wszystkich jakie znają to przecież nie używaliby go, no nie? :-)
Używaliby tego lepszego zamiast katować się czymś niewygodnym...

> Udowodnic ze zaliczasz sie do ludzi trollujacych z zamilowania?
> Taka postawa to IMHO nie powod do dumy, wrecz przeciwnie.

Czy Ty sądzisz że jak kogoś nazwiesz złośliwie trollem to
sam prezentujesz postawę godną dumy i poszanowania ?
Wręcz przeciwnie - używanie argumentów personalnych stawia Cię
bardzo nisko, na poziomie śmieci turlających się po podłodze.