Re: Podział grupy

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 13:34:48 MET DST

Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> Nie zniechęcaj jednak
> innych stosując w nieuczciwy sposób fałszywe argumenty, czy
> to na temat jakichś bzdur na temat Outlook Expressa czy też
> na temat jakichś wydumanych "problemów" z gospodarzem usenetu.

         Wiesz, az jest mi Cie zal jesli rzeczywiscie wierzysz, ze
jesli cos przeinaczysz, powtorzysz kilka razy to stanie sie zgodne
z rzeczywistoscia. Czytaj posty ze zrozumieniem, a nie tak jak
chcialbys by brzmialy.
No i nie zachowuj sie jak dziecko uwazajac, ze jesli bedziesz bawil
sie w kolejne dopisywanie swoich 3 groszy byle byly na koncu watku,
to jestes gora. Napiszesz tu zazwyczaj ~raz na miesiac na temat
luzno zwiazany ze sprzetem [ostatnio to byla AFAIR marna proba
flejma z linuksem jako "systemem dla mutantow"], podobnie jest na
innych grupach np: z OE jako najlepszym czytnikiem dla wiekszosci
uzytkownikow - co chcesz dzieki temu osiagnac? Udowodnic ze
zaliczasz sie do ludzi trollujacych z zamilowania? Taka postawa
to IMHO nie powod do dumy, wrecz przeciwnie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl