Re: Podział grupy

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 16:11:10 MET DST

Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> Nie sugerowałeś, błędnie, że Outlook Express nie wyróżnia postów ?

            Co zaraz doprecyzowalem, a czego starasz sie nie zauwazyc by
dziecinnie lapac sie tego drobiazgu jako wielkiego sukcesu.

> Nie sugerowałeś, błędnie, że NIE MA SZANS na podział żadnej grupy ?
> Nie sugerowałeś, błędnie, że to Surmacz jest problemem przy podziale
> grupy ?

            Nie - to sobie ubzdurales. Pisalem ze z dyskusji w ciagu kilku
odstatnich lat wynika ze i tym razem nic nie bedzie, a przy podejsciu
do kwestii zmian w ramach pl.* [niezaleznych od osoby sprawujacej opieke
nad hierarchia] to jest rozmowa o niczym.

> Czy Ty w ogóle nie bierzesz odpowiedzialności za swoje własne
> słowa? Przecież wszystko jest dostępne w archiwum do wglądu... Każdy
> może jeśli tylko chce, sprawdzić sobie dokładnie co naskrobałeś... :-)

            Biore natomiast, o tobie po tym posicie i poprzednich nie moge tego
powiedziec. A zainteresowanych [jesli jeszcze ktos inny ma ochote to
czytac] wlasnie tam odsylam.

> Nie wiem skąd ten pomysł, czyżbyś sądził innych podług siebie?
> Sam dałeś EOT już dawno, ale ciągle piszesz nowe odcinki swojej BAJKI,
> czemu ? Chcesz aby Twoje 3 grosze były na końcu wątka ? :-))))

            Z powodu obrazliwych zaczepek - i tylko tyle. Wdawanie sie w dyskusje
z Toba to nie jest dobry pomysl - wiec dolacze do ludzi ktorzy Cie po
prostu ignoruja i traktuja jako smieszny, ale malo grozny folklor PL
usenetu.

> Po raz kolejny mijasz się z prawdą - ostatnio było pytanie
> jaki procek lepszy do gierek ("Co lepsze do gierek 3D", z 30-go
> marca.)

            A poprzedni temat gdzie cos wiecej napisales niz ten 1 post z
pytaniem walkownym wielokrtotnie? To wlanie "Windows XP OEM do składaka"
z 5 marca.

> Ale dzięki że poświęciłeś czas na szukanie wypowiedzi mojej
> skromnej osoby :-))))

            Wiesz, w normalnym czytniku to jest ~2 sek na wyroznienie postow
danej osoby, a musialem to zrobic bo poza trollowaniem masz tu rzadko
i malo do powiedzenia.

> Outlook Express oczywiście JEST najlepszym czytnikiem dla
> większości użytkowników.

            Tak, oczywiscie :>

> To jest fakt, a z faktami nikt rozsądny nie dyskutuje :-)

            To jest Twoja opinia, wywolujaca dosc powszechnie wesolosc.
Pracujesz w koncu w MS jak pisales ze bardzo bys chcial, czy tylko starasz
sie przypodobac?

> Gdyby nie był dla nich najlepszym
> ze wszystkich jakie znają to przecież nie używaliby go, no nie? :-)
> Używaliby tego lepszego zamiast katować się czymś niewygodnym...

            A moze dlatego ze jest wbudowany w OS i ludzie nie chce szukac sie
czegos innego? To z tego powodu UE grozila/nalozyla na MS kary z powodu
media playera i IE.

> Czy Ty sądzisz że jak kogoś nazwiesz złośliwie trollem to
> sam prezentujesz postawę godną dumy i poszanowania?

            Watki z Twoim udzialem niestety tak wygladaja, co przekonuje mnie
do tego by w nich nie brac udzialu - po prostu nie warto.

> Wręcz przeciwnie - używanie argumentów personalnych stawia Cię
> bardzo nisko, na poziomie śmieci turlających się po podłodze.

   A teraz to juz zasluzyles sobie jak najbardzeij na PLONK. Zegnam.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl