Re: Duron 1200 i temperatura procesora

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 13:36:18 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w wiadomości
<news:e0qsbg$5v5$2@polsl.pl> napisał/a:

> Zacytuję jeszcze raz:

> Odpowiedź tyczyła się ostatniego zdania poprzedzającego
> ją fragmentu Twojego tekstu.

Tiaaa... Przy takim doborze cytatów. Tyle że ja czepiłem się innego
stwierdzenia, i czytając ten wątek od początku sprawa wygląda nieco...
inaczej, co sugeruje, że... :P.
I nic dziwnego, że dalej następuje próba racjonalnego uzasadnienia swojego
"byka" z pierwszej odpowiedzi :p.

No tak, właściwie to mając już z "naukowcami" do czynienia w pracy
zawodowej, bardzo bym się zdziwił, jakby "Administrator, Politechnika Śląska
_Microsoft_MVP_" nawet (a raczej zwłaszcza :P) złapany za słowo, nie miał
ostatniego zdania, LOL^2.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel